A qualità hè l'anima di l'impresa.- Una visita di fabbrica piacevule

In l'aostu caldu, sei di noi da u dipartimentu di u cummerciu esteru organizatu una pratica di attellu di dui ghjorni.
Prima di tuttu, avemu avutu un scambiu liberu cù i culleghi in u dipartimentu tecnicu è u dipartimentu di produzzione.Ci anu datu assai suggerimenti è suluzioni per i prublemi chì avemu scontru in u nostru travagliu di ogni ghjornu.

Sutta a guilda di u capu tecnicu, andemu à a sala di mostra di mostra di filu di rame smaltatu flat, induve ci sò fili smaltati flat cù diversi rivestimenti è diverse resistenze di temperatura, cumpresu PEEK, hè attualmente populari in i campi di i veiculi d'energia nova, medicale. è aerospaziale.

riunione 02
riunione 02

Allora andemu à l'attellu di filu tondu di rame smaltatu intelligente à grande scala, ci sò parechje linee di produzzione chì ponu risponde à e diverse esigenze di i clienti in u mondu sanu, è alcune linee di produzzione intelligenti sò operate da robot, chì aumentanu assai l'efficienza di a produzzione.
U sicondu ghjornu, andemu à l'attellu di filu di litz, l'attellu hè assai spaziosu, ci sò attellu di filu di rame stranded, attellu di filu di Litz taped, attellu di filu di Litz coperto di seta è l'attellu di filu di Litz profilatu.
Questu hè u attellu di pruduzzione di fili di rame stranded, è un batch di fili di rame stranded hè nantu à a linea di produzzione.

Quissa hè una linea di pruduzzione di filu di litz cupertu di sita, è un batch di filu di filu di seta hè esse avvoltu nantu à a macchina.

riunione 02
riunione 02

Questa hè a linea di produzzione di filu Litz di cinta è filu Litz profilatu.

riunione 02

I materiali di film chì usemu attualmente sò film di poliester PET, film PTFE F4 è film di poliimide PI, ci sò fili chì rispondenu à i bisogni di i clienti per diverse proprietà elettriche.

Dui ghjorni sò brevi, ma avemu amparatu assai nantu à u prucessu di produzzione, u cuntrollu di qualità è l'applicazione di filu di rame smaltatu da ingegneri è maestri sperimentati in l'attellu, chì serà di grande aiutu per noi per serve megliu i nostri clienti in u futuru. .Aspittemu avanti a nostra prussima pratica di fabbrica è u scambiu.


Tempu di post: 09-09-2022