Chì ghjè u Festivale Qingming?

Avete mai intesu parlà di u Festivale Qingming (dice "ching-ming")? Hè cunnisciutu ancu cum'è u Ghjornu di a Pulizia di e Tombe. Hè un festivale cinese speciale chì onora l'antenati di a famiglia è hè statu celebratu per più di 2.500 anni.

A festa hè celebrata durante a prima settimana d'aprile, secondu u calendariu lunisolare tradiziunale cinese (un calendariu chì usa e fasi è e pusizioni di a luna è di u sole per determinà a data).

U Festivale Ching Ming hè unu di i festivali tradiziunali chinesi più impurtanti, chì hà avutu a so urigine in u periodu di a Primavera è di l'Autunnu è di i Stati Guerrieri è hè ligatu à a storia di Chong'er, u Duca di Wen, è di u so fidelu ministru Jie Ziti. Per salvà i Chong'er, Jie Zitui hà tagliatu un pezzu di carne da a so coscia è l'hà fattu bollire in brodu per ch'ellu u manghjessi. Più tardi, Chong'er hè diventatu rè, ma hà scurdatu di Jie Zitui, chì hà sceltu di campà in reclusione. Per lascià chì u mesone si spinghji fora di a muntagna, Chong'er hà ancu urdinatu chì u focu brusgiassi Mianshan, ma Jie Zitui era determinatu à ùn sorte da a muntagna è infine hè mortu in u focu. Sta storia hè diventata più tardi l'urigine di u Festivale Ching Ming.

A Festa Ching Ming hà ancu e so usanze specifiche, frà e quali:

1. Svuotamentu di e tombe: durante u periodu di a Festa Ching Ming, a ghjente anderà à u cimiteru di i so antenati per venerà è visità e so tombe per sprime u so rispettu è i so pinsamenti per i so antenati.

2.. Passeggiata: cunnisciuta ancu cum'è passeggiata di primavera, hè un'attività tradiziunale per e persone di sorte per una passeggiata durante u Festival Qingming per gode di a bellezza di a primavera.

3. Piantazione d'arburi: hè un tempu di primavera luminosa prima è dopu à u Festivale Qingming, chì hè adattatu per piantà arburi, dunque ci hè ancu l'usu di piantà arburi.

4. Swing: u swing hè un sport creatu da e minurità etniche in u nordu di a Cina antica, è dopu hè diventatu un'usanza pupulare in festivali cum'è u Festival di Qingming.

5. Vulà aquiloni: durante u Festivale Qingming, a ghjente farà vulà aquiloni, chì hè un'attività pupulare, soprattuttu di notte, piccule lanterne culurite saranu appese sottu à l'aquiloni, chì hè assai bellu.

U Festivale Ching Ming ùn hè micca solu un festivale per offre sacrifici à l'antenati, ma ancu un festivale per esse vicinu à a natura è gode di u piacè di a primavera. A cumpagnia Ruiyuan hà ancu un ghjornu di riposu per accumpagnà a so famiglia. Dopu una breve pausa, torneremu à u travagliu è continueremu à travaglià cun voi. Furnisce filu di rame smaltatu di alta qualità è servizii hè u nostru scopu custante.


Data di publicazione: 05 d'aprile 2024