
L'annu novu 2023 ghjunghje prestu. In questa discussione, concentremuci nantu à e differenze in e celebrazioni di Capu d'annu trà l'Oriente è l'Occidente.
Capu d'annu occidentale vs Capu d'annu lunare cinese: a paragone si cuncentra principalmente nantu à i diversi tempi per celebrà u novu annu, diverse attività è i rispettivi significati.
1. A più grande differenza deve esse u mumentu di a celebrazione. L'Occidentali anu una data fissa per celebrà u Capu d'annu occidentale, chì hè u primu ghjornu di ghjennaghju di u calendariu gregorianu ogni annu. Tuttavia, i Cinesi celebranu u Capu d'annu lunare cinese in una data diversa ogni annu, di solitu versu a fine di ghjennaghju o l'iniziu di ferraghju.
2. U significatu di un novu annu hè abbastanza simplice per l'Occidentali, un novu principiu per un annu. Ma per i Cinesi, anu assai aspettative per u novu annu, ùn importa micca per a furtuna, a salute o a ricchezza. Di cunsiguenza, ci sò parechji tabù per u Capu d'annu cinese.
3. Attività: Per l'occidentali, ciò chì facenu per celebrà u Capu d'annu occidentale hè guasi cum'è Natale. A cosa più impurtante per elli hè di vultà in casa è stà cù e so famiglie, gode di un grande pastu o fà una festa cù l'amichi è i parenti. L'attività di contu à rebours hè abbastanza cumuna da vede in i paesi occidentali. A ghjente si riunisce in certi parchi o piazze è aspetta u mumentu impurtante per fà u contu à rebours per u novu annu. In Cina, cum'è per u Capu d'annu occidentale, a cosa più impurtante hè a riunione di famiglia. Dunque, ci serà sempre un grande pastu a vigilia di Capu d'Annu. Dopu à a cena di riunione, i Cinesi guarderanu u Gala di a Festa di Primavera in TV cù e famiglie è cuminceranu à mandà missaghji à l'amichi cù i migliori auguri per u novu annu. Di solitu l'anziani daranu l'Hongbao à i zitelli dopu à u pastu. Oghje, più persone preferiscenu mandà buste rosse nantu à WeChat, piglià buste rosse in linea hè stata un'attività pupulare per a Festa di Primavera. Quandu hè versu meziornu, tutta a ghjente cumincerà à fà scoppià fuochi d'artificiu è petardi. Hè un modu tradiziunale per celebrà u novu annu, a ghjente crede chì u rumore spaventerà i spiriti maligni è a bestia periculosa "Nian".

Ci sò differenze in a celebrazione di u Novu Annu trà l'Oriente è l'Occidente.
Ogni annu novu lunare, a ghjente di Ruiyuan si riunisce per pranzu per aumentà i sentimenti trà culleghi. Ognunu face u so piattu di specialità. Dopu facemu ravioli inseme. Hè pienu di gioia. Perchè credemu fermamente chì una squadra armoniosa servirà megliu i nostri clienti. In u campu di u filu smaltatu, l'avemu fattu. A ghjente di Ruiyuan si unisce à voi per accoglie u novu annu 2023!
Data di publicazione: 30 dicembre 2022