Diu di a Ricchezza (Pluto) chì accoglie u secondu ghjornu di u ghjennaghju lunare

U 30 di ghjennaghju di u 2025 hè u secondu ghjornu di u primu mese lunare, una festa tradiziunale cinese. Questa hè ancu una di e feste impurtanti di a Festa di Primavera tradiziunale. Sicondu i costumi di Tianjin, induve si trova Tianjin Ruiyuan Electrical Material Co., Ltd., questu ghjornu hè ancu un ghjornu per chì a ghjente accolga u Diu di a Ricchezza. Cum'è u nome l'indica, u diu di a ricchezza hè l'immortale incaricatu di tutte e pruprietà di u mondu. L'accoglienza d'oghje di u diu di a ricchezza implica chì sarete favuriti da u diu di a ricchezza è farete assai ricchezza quest'annu.

 

In fatti, u populu cinese hè assai diligente. Ancu s'è no simu impazienti d'esse benedetti da l'immortali, ci basamu nantu à u successu di u nostru travagliu nantu à a diligenza è u travagliu duru. U travagliu duru hè una virtù tradiziunale di u populu cinese. Ci sò guasi 2.500 anni di storia (storia registrata in parolle) in Cina. In questa longa storia, ancu s'è a nazione cinese hè stata in guerra è divisa, ùn pò micca fermà u desideriu di u populu cinese per una vita megliu è a so ricerca diligente di una vita megliu. Nan Huaijin, un studiosu mudernu, hà dettu una volta chì, ancu s'è a nazione cinese hà sperimentatu innumerevoli guerre è guerre civili, è ancu aggressioni straniere, u populu travagliadore di a Cina serà sempre diligente. Finu à quandu ci hè un periodu di stabilità per 60 o 70 anni, u populu cinese creerà sicuramente una grande ricchezza. Per esempiu, durante u periodu di l'imperatore Wu di a dinastia Han è di a dinastia Song di u Nordu, eranu tutti in guerra. In i decennii seguenti, hè cresciutu rapidamente. Tipicamente, quandu Liu Bang, l'antenatu di a dinastia Han, hà urganizatu una ceremonia di parata militare in i primi tempi di a fundazione di a dinastia, perchè a guerra s'era appena finita, u paese ùn pudia truvà quattru vacche di u listessu culore cum'è carri d'onore. Decennii dopu, durante u regnu di l'imperatore Wu di a dinastia Han, dopu un periodu di custruzzione, i soldi in u tesoru ùn pudianu esse accumulati. Dunque, sè vulete esse favuritu da u Diu di a Ricchezza, duvete esse diligente.

 

Credemu chì ogni cliente hè u diu di a ricchezza di Tianjin Ruiyuan. Rispetteremu ogni cliente. Avè fiducia in noi hè a cosa ghjusta da fà!

 


Data di publicazione: 01-Feb-2025