A Rivitalizazione di Tutte e Cose: Principiu di a Primavera

Semu più chè felici di dì addiu à l'inguernu è abbraccià a primavera. Serve cum'è un araldu, annunziendu a fine di l'inguernu fretu è l'arrivu di una primavera vibrante.

Cù l'arrivu di a primavera, u clima cumencia à cambià. U sole splende più forte, è i ghjorni diventanu più longhi, riempiendu u mondu di più calore è luce.

In natura, tuttu torna à a vita. I fiumi è i laghi ghiacciati cumincianu à scongelassi, è l'acqua gorgoglia in avanti, cum'è s'ella cantassi una canzone di primavera. L'erba spunta fora di a terra, assorbendu avidamente a pioggia è u sole di primavera. L'arburi si mettenu novi vestiti di verde, attraendu l'acelli chì volanu trà i rami è qualchì volta si fermanu per appughjassi è ripusassi. Fiori di vari tipi cumincianu à fiurisce, culurendu u mondu in una vista luminosa.

L'animali sentenu ancu u cambiamentu di e stagioni. L'animali in letargo si sveglianu da u so longu sonnu, stendendu i so corpi è cercanu cibu. L'acelli cantanu allegramente in l'arburi, custruendu i so nidi è cuminciendu una nova vita. L'api è e farfalle volavanu trà i fiori, raccogliendu u nettaru.

Per a ghjente, l'iniziu di a primavera hè un tempu di celebrazione è di novi inizii.

L'iniziu di a primavera ùn hè micca solu un termine solare; rapprisenta u ciclu di a vita è a speranza di un novu principiu. Ci ricorda chì, ùn importa quantu fretu è difficiule sia l'inguernu, a primavera venerà sempre, purtendu nova vita è vitalità.

 


Data di publicazione: 07-02-2025