A fusione cuntinua OCC Ohno hè u prucessu principale per pruduce rame monocristallinu, hè per quessa chì quandu OCC 4N-6N hè marcatu a prima reazione di a maiò parte di a ghjente pensa chì hè rame monocristallinu. Ùn ci hè micca dubbitu, ma 4N-6N ùn rapprisenta micca, è ci hè statu ancu dumandatu cumu pruvà chì u rame hè monocristallinu.
In fatti, identificà u rame monocristallinu ùn hè micca un compitu faciule è richiede una cunsiderazione cumpleta da parechji aspetti.
Prima, in termini di caratteristiche di u materiale, a più grande caratteristica di u rame monocristallinu hè chì ci sò relativamente pochi limiti di granu è hà una struttura cristallina culunnare. Sta caratteristica significa chì quandu l'elettroni sò cundutti in u rame monocristallinu, ci hè menu dispersione, risultendu in una migliore conducibilità elettrica. À u listessu tempu, a struttura cristallina culunnare rende ancu u rame monocristallinu più capace di resiste à a deformazione quandu hè stressatu, mustrendu una alta flessibilità.
In u prucessu d'identificazione attuale, l'osservazione microscopica hè un metudu cumunimenti utilizatu. Ma si deve nutà chì hè relativamente difficiule di distingue o cunfirmà u rame monocristallinu solu per microscopiu. Questu hè perchè e caratteristiche di u rame monocristallinu ùn sò micca sempre presentate chjaramente à u livellu microscopicu, è diverse cundizioni d'osservazione è livelli tecnichi ponu influenzà a precisione di i risultati.
Eccu l'imagine acquistata à u microscopiu

Avemu utilizatu una verga di rame di 8 mm per fà una osservazione di sezione trasversale è pudemu vede a crescita di cristalli colonnari. Tuttavia, questu hè solu un mezzu ausiliariu è ùn pò micca determinà cumpletamente chì u materiale hè rame monocristallinu.
Attualmente, tutta l'industria hè cunfruntata à u prublema di a difficultà di cunfirmà direttamente u rame monocristallinu. Ma pudemu aumentà a basa per ghjudicà u rame monocristallinu attraversu apparecchiature è prucessi di pruduzzione specifichi. Per esempiu, i materiali di rame prudutti da forni di fusione monocristallina à vuoto ponu assicurà in larga misura ch'elli anu una struttura monocristallina. Perchè questu tipu d'apparecchiatura pò furnisce cundizioni specifiche per a crescita di u rame monocristallinu, chì hè favurevule à a furmazione di cristalli culunnari è à a riduzione di i cunfini di i grani.

Altu Vuotuapparecchiature di colata cuntinua

Inoltre, a rilevazione di l'indice di prestazione hè ancu un metudu impurtante per identificà u rame monocristallinu. L'eccellente rame monocristallinu mostra prestazioni eccezziunali in termini di conducibilità elettrica è flessibilità. I clienti ponu furnisce esigenze specifiche per a conducibilità è l'allungamentu. In generale, u rame monocristallinu hà una conducibilità più alta è pò risponde à esigenze numeriche specifiche. À u listessu tempu, u so allungamentu hè ancu relativamente bonu è ùn hè micca faciule da rompe quandu hè stressatu. Solu u rame monocristallinu pò ghjunghje à un livellu relativamente altu in questi indicatori di prestazione.

In cunclusione, l'identificazione di u rame monocristallinu hè un prucessu cumplessu chì richiede una cunsiderazione cumpleta di parechji aspetti cum'è e caratteristiche di i materiali, l'attrezzatura è i prucessi di pruduzzione, è l'indicatori di prestazione. Ancu s'ellu ùn ci hè attualmente un metudu assolutamente precisu per cunfirmà direttamente u rame monocristallinu, attraversu l'usu cumminatu di sti mezi, u rame monocristallinu pò esse identificatu in modu relativamente affidabile finu à un certu puntu. In l'applicazioni pratiche, duvemu esplorà è migliurà continuamente i metudi d'identificazione per assicurà a qualità è e prestazioni di u rame monocristallinu è risponde à i bisogni di diversi campi.
Data di publicazione: 04 di nuvembre di u 2024