A Cuppa di u Mondu hè finita, ma ùn simu ancu pronti à lascià andà, soprattuttu dopu à quella chì hè stata una di e finali più emozionanti di a storia. Quessi mumenti impurtanti sò sempre in mente dopu chì u ghjucadore di football di 35 anni, Messi, hà marcatu duie volte in finale è hà ancu trasfurmatu un rigore à i rigori, mentre l'Argentina hà battutu a Francia, detentrice di u titulu, 4-2 à i rigori dopu à un eccitante pareggio 3-3, purtendu l'Argentina à u so primu trionfu in Cuppa di u Mondu in 36 anni in Qatar.
Si pensava prima è si dava à intenzioni chì a Coppa di u Mondu di u Qatar fussi u so ultimu ballu, postu chì Messi compierà 39 anni durante a prossima Coppa di u Mondu in u 2026. U cumpagnu di squadra di Messi à u Paris Saint-Germain, di pruprietà qatariana, hà vintu u trofeu ch'ellu bramava tantu è senza u quale a so carriera saria parsa incompleta. Dunque, pò esse veramente u modu perfettu per finisce a so carriera internaziunale dopu a vittoria di l'Argentina in a Copa America l'annu scorsu, s'ella fussi a so ultima finale.
Mentre a Francia paria guasi sedata da u virus chì avia spazzatu u so campu. Incapaci di cumpete per via di a malatia perchè ùn anu avutu una chance finu à u 71esimu minutu quandu Mbappé ùn hà micca ricevutu un calciu è dopu hè esplosu in vita cù i dui gol, in 97 secondi vertiginosi, per pareggià a Francia è furzà i 30 minuti supplementari. Ancu s'ellu ùn hà fattu alcuna differenza per i risultati finali.
Hè statu un privilegiu assulutu per noi di vede sta partita rimarchevule. Momenti dopu mumenti di football mozzafiato. Grazie à l'impegnu di tutti i ghjucatori dedicati in u campu! Tutta a squadra Rvyuan hè inspirata è ogni membru hà u so propiu campione in mente. Semu sicuri chì ancu voi.
Sceglite è mandateci un email avà.Sè vo avete in mente a vostra squadra preferita, allora pudete participà à u nostru prugramma premiatu! Dui trà tutti i participanti seranu scelti per riceve l'uppurtunità di ottene unu di i nostri prudutti più populari, u filu litz cupertu di seta gratuitamente!
Data di publicazione: 23 dicembre 2022