L'ETFE hè duru o dolce quandu hè adupratu cum'è filu Litz estrusu?

 

L'ETFE (etilene tetrafluoroetilene) hè un fluoropolimeru largamente utilizatu cum'è isolante per u filu litz estrusu per via di e so eccellenti proprietà termiche, chimiche è elettriche. Quandu si valuta se l'ETFE hè duru o dolce in questa applicazione, u so cumpurtamentu meccanicu deve esse cunsideratu.

L'ETFE hè intrinsecamente un materiale duru è resistente à l'abrasione, ma a so flessibilità dipende da e cundizioni di trasfurmazione. Cum'è rivestimentu estrusu per u filu litz, l'ETFE hè tipicamente semi-rigidu - abbastanza fermu per mantene l'integrità strutturale ma abbastanza flessibile per permette a piegatura è a torsione senza crepe. À u cuntrariu di i materiali più morbidi cum'è u PVC o u silicone, l'ETFE ùn si sente micca "morbidu" à u toccu, ma offre una cumbinazione equilibrata di rigidità è flessibilità.

A durezza di l'insulazione ETFE hè influenzata da fattori cum'è u spessore è i parametri di estrusione. I rivestimenti ETFE fini mantenenu a flessibilità, rendenduli adatti per applicazioni di fili litz ad alta frequenza induve a perdita di segnale minima hè cruciale. Tuttavia, l'estrusioni più spesse ponu sembrà più dure, furnendu una prutezzione meccanica migliorata.

In paragone cù u PTFE (politetrafluoroetilene), l'ETFE hè ligeramente più dolce è più flessibile, ciò chì u rende preferibile per l'applicazioni dinamiche. A so durezza Shore D varieghja tipicamente trà 50 è 60, ciò chì indica una rigidità moderata.

In cunclusione, l'ETFE utilizatu in u filu litz estrusu ùn hè nè estremamente duru nè assai dolce. Truva un equilibriu trà durabilità è flessibilità, assicurendu un isolamentu affidabile senza compromettere e prestazioni in ambienti elettrici esigenti.

Eccettu per ETFE, Ruiyuan pò ancu furnisce più opzioni di isolamenti estrusi per filu litz, cum'è PFA, PTFE, FEP, ecc. Fattu cù cunduttori di rame, filu di rame stagnatu, filu di rame argentatu ecc.



Data di publicazione: 11 d'aostu 2025