Abbracciate i ghjorni di cani: Una guida cumpleta per a preservazione di a salute estiva

In Cina, a cultura di a preservazione di a salute hà una longa storia, chì integra a saviezza è l'esperienza di l'antichi. A preservazione di a salute durante a canicularità hè assai apprezzata. Ùn hè micca solu un adattamentu à e variazioni stagiunali, ma ancu una cura meticulosa per a salute. A canicularità, u periodu u più caldu di l'annu, hè divisu in a prima canicularità, a mità di canicularità è a fine di canicularità. Quest'annu, a prima canicularità principia u 15 di lugliu è finisce u 24 di lugliu; a mità di canicularità principia u 25 di lugliu è finisce u 13 d'aostu; a fine di canicularità principia u 14 d'aostu è finisce u 23 d'aostu. Durante questu periodu, u calore soffocante è l'alta umidità ponu pone sfide à a nostra salute, ma cù e strategie ghjuste, pudemu micca solu stà cunfurtevuli, ma ancu migliurà u nostru benessere.

Evità i frutti inadatti

Certi frutti ùn sò micca adatti per un cunsumu eccessivu durante i ghjorni di canicula. Per esempiu, i frutti di dragone sò freddi per natura secondu a teoria di a medicina tradiziunale cinese. Manghjà troppu pò disturbà l'equilibriu yin-yang di u corpu, in particulare per quelli chì anu una milza è un stomacu debuli. I litchi, invece, sò caldi per natura. Manghjà troppu pò purtà à un calore internu eccessivu, causendu sintomi cum'è mal di gola è ulcere in bocca. I meloni, ancu s'elli sò rinfrescanti, sò ricchi di zuccheru. Un cunsumu eccessivu pò causà fluttuazioni di zuccheru in sangue, è a so natura fredda pò ancu dannà a milza è u stomacu s'elli sò cunsumati in grandi quantità. I ​​manghi, cunnisciuti per i so ricchi nutrienti, ponu ancu causà reazzioni allergiche in alcune persone, è a so natura tropicale puderia cuntribuisce à u calore internu quandu sò manghjati senza moderazione.

Carni benefiche

L'agnellu hè una ottima scelta durante i ghjorni di canicula. Hè di natura calda è pò aiutà à stimulà l'energia yang in u corpu, ciò chì hè in linea cù u principiu di "nutrisce u yang in primavera è estate" in a medicina tradiziunale cinese. Tuttavia, deve esse cottu in modu ligeru, cum'è fà una zuppa d'agnellu cù erbe rinfrescanti cum'è a zucca bianca per equilibrà u so calore. U pollu hè riccu di proteine ​​di alta qualità, chì sò essenziali per mantene e funzioni fisiologiche nurmali di u corpu. Hè relativamente faciule da digerisce è pò aiutà à ricuperà l'energia persa per via di a sudazione. A carne d'anatra hè fresca per natura, adatta per l'estate calda. Hà l'effettu di nutrisce u yin è di purificà u calore, ciò chì pò aiutà à alleviare u calore internu causatu da u clima caldu.

 


Data di publicazione: 07 lug 2025