Capu d'annu cinese 2024 - Annu di u Dragone

L'annu novu cinese 2024 hè u sabbatu 10 di ferraghju, ùn ci hè micca una data fissa per u Capu d'annu cinese. Sicondu u calendariu lunare, a Festa di Primavera hè u 1 di ghjennaghju è dura finu à u 15 (a luna piena). À u cuntrariu di e vacanze occidentali cum'è Thanksgiving o Natale, quandu si prova à calculallu cù u calendariu solare (gregorianu), a data hè sparsa.

A Festa di Primavera hè un tempu riservatu à e famiglie. Ci hè a cena di riunione a vigilia di Capu d'Annu, visite à i suoceri u secondu ghjornu è à i vicini dopu. I magazini riaprenu u 5 è a sucietà torna praticamente à a nurmalità.

A famiglia hè a basa di a sucietà cinese, ciò chì si vede à traversu l'impurtanza data à a cena di a vigilia di Capu d'Annu o à a cena di riunione. Questa festa hè estremamente impurtante per i Cinesi. Tutti i membri di a famiglia devenu vultà. Ancu s'elli ùn ponu micca veramente, u restu di a famiglia lascerà u so postu viotu è metterà un inseme di utensili di riserva per elli.

In a legenda di l'origine di a Festa di Primavera, era tandu chì u mostru Nian ghjunghjia è terrurizava i paesi. A ghjente si piattava in casa soia, priparava una festa cù offerte à l'antenati è à i dii, è sperava per u megliu.
U cibu hè una di e cose di chì i Cinesi sò più fieri. È benintesa, assai cura è riflessione sò messe in u menu per a festa più impurtante di l'annu.

Ancu s'è ogni regione (ancu e case) anu usanze diverse, ci sò qualchi piatti cumuni chì si vedenu nantu à ogni tavula, cum'è involtini primavera, ravioli, pesce à vapore, gallette di risu, ecc. Ogni annu prima di a Festa di Primavera, tutti l'impiegati di a Cumpagnia Ruiyuan si riuniscenu per fà è manghjà ravioli, sperendu chì tuttu vada bè in u novu annu. Vi auguremu à tutti un Felice Annu Novu è radduppieremu i nostri sforzi per furniscevi prudutti è servizii di alta qualità in u novu annu.


Data di publicazione: 02-02-2024