U Capu d'annu cinese, cunnisciutu ancu cum'è Festa di Primavera o Capu d'annu lunare, hè a festa più grande in Cina. Durante questu periodu hè duminatu da lanterne rosse emblematiche, banchetti è sfilate massivi, è a festa provoca ancu celebrazioni esuberanti in u mondu sanu.
In u 2023, a festa di u Capu d'Annu Cinese cade u 22 di ghjennaghju. Hè l'annu di u Cunigliulu secondu u zodiacu cinese, chì presenta un ciclu di 12 anni cù ogni annu rapprisintatu da un animale specificu.
Cum'è u Natale in i paesi occidentali, u Capu d'annu cinese hè un tempu per esse in casa cù a famiglia, chiacchierà, beie, cucinà è gode di un pastu abbondante inseme.
À u cuntrariu di u Capu d'Annu universale osservatu u 1 di ghjennaghju, u Capu d'Annu cinese ùn hè mai in una data fissa. E date varianu secondu u calendariu lunare cinese, ma generalmente cascanu in un ghjornu trà u 21 di ghjennaghju è u 20 di ferraghju in u calendariu gregorianu. Quandu tutte e strade è i vicoli sò decorati cù lanterne rosse vibranti è luci culurite, u Capu d'Annu lunare s'avvicina. Dopu à mezu mese di tempu occupatu cù una pulizia di primavera in casa è shopping per e feste, e festività cumincianu a vigilia di Capu d'Annu, è duranu 15 ghjorni, finu à l'arrivu di a luna piena cù a Festa di e Lanterne.
A casa hè u centru principale di a Festa di Primavera. Ogni casa hè decorata cù u culore più favuritu, u rossu brillanti - lanterne rosse, nodi chinesi, distici di a Festa di Primavera, immagini di caratteri "Fu" è ritagli di carta di finestra rossa.
TOghje hè l'ultimu ghjornu di travagliu prima di a Festa di Primavera. Decuremu l'uffiziu cù e griglie di e finestre è manghjemu ravioli fatti da noi stessi. Durante l'ultimu annu, tutti in a nostra squadra anu travagliatu, amparatu è creatu inseme cum'è una famiglia. In l'annu di u Cunigliulu chì vene, spergu chì a Cumpagnia Ruiyuan, a nostra famiglia calorosa, diventerà sempre megliu, è spergu ancu chì a Cumpagnia Ruyuan possi cuntinuà à purtà i nostri fili è idee di alta qualità à l'amichi di tuttu u mondu.wSemu onorati di aiutà vi à realizà i vostri sogni.
Data di publicazione: 19 di ghjennaghju di u 2023
